EJER |Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Print ISSN: 1302-597X & e-ISSN: 2528-8911
TR
ENG
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim
Başlık
Yazar
Ara
Arşiv
2019 Sayı 80
2019 Sayı 80
2019 Sayı 80
PDF İndirmek için tıklayınız
Melike AKBIYIK, Murat SENTURK
Akademik Yetkinlik Araçları Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
1464 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.11
Oku
İndirin
LISTYANI
The Use of a Visual Image to Promote Narrative Writing Ability and Creativity
851 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.10
Oku
İndirin
Jimmy de la TORRE, Lokman AKBAY
GDINA R Paketi Kullanarak Bilişsel Tanı Modelleri Uygulaması
947 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.9
Oku
İndirin
IRWANTO, Anip Dwi SAPUTRO, Eli ROHAETI, Anti Kolonial PRODJOSANTOSO
Using Inquiry-Based Laboratory Instruction to Improve Critical Thinking and Scientific Process Skills among Preservice Elementary Teachers
810 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.8
Oku
İndirin
Hakan ATILGAN
Kompozisyon Puanlarının Güvenirliği: Genellenebilirlik Kuramı Çalışması
956 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.7
Oku
İndirin
Ruya EHTIYAR, Gozdegul BASER
Üniversite Eğitimi ve Yaratıcılık: Öğrencilerin Bakış Açısından Bir Değerlendirme
1115 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.6
Oku
İndirin
Fatma ERDOGAN
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Desteklenen İşbirlikli Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.5
Oku
İndirin
Esme HACIEMINOGLU
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilimine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci ve Okul Düzeyi Değişkenleri
924 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.4
Oku
İndirin
Bui Phu HUNG
Impacts of Urban Institutions of Higher Education on the Community: A Social Approach
869 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.3
Oku
İndirin
Ali Riza ERDEM , Duygu Cag ADIGUZEL
Yaratıcı Düşünme Becerileri Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
2739 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.2
Oku
İndirin
Aziz ILHAN - Tayfun TUTAK - Halil Coskun CELIK
Görsel Matematik Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Geometri Başarısını Yordama Gücü Nedir?
1467 Görüldü
10.14689/ejer.2019.80.1
Oku
İndirin
Makale Gönder
Online First
Arşiv
NVIVO BAŞLANGIÇ DÜZEYİ ONLİNE EĞİTİM KAYITLARI BAŞLADI!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
ENAD I Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi'nin 8. cilt 4. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
JOMES ( Journal of Mixed Methods Studies)'in 2020 2. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER ( Eurasian Journal of Educational Research)'in 89. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER | ERIC İstatistik Raporu Yayınlandı
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
Indexed By
Yayınlarımız
Örneklerle R Uygulamaları
Araştırma Nasıl Tasarlanır Ve Raporlaştırılır
Nitel Araştırmalar İçin Temellendirilmiş Kuram Uygulama Rehberi
Nvivo İle Nitel Veri Analizi
Ölçeklerin Ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması
Meta - Tematik Analiz Örnek Uygulamalar
Eğitim Ve Psikolojide Araştırma Ve Değerlendirme
Spss Kullanma Kılavuzu/spss İle Adım Adım Veri Analizi
#
Tamam
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim