EJER |Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Print ISSN: 1302-597X & e-ISSN: 2528-8911
TR
ENG
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim
Başlık
Yazar
Ara
Arşiv
2015 Sayı 59
2015 Sayı 59
2015 Sayı 59
PDF İndirmek için tıklayınız
Aydan AYDIN
Öğretmen Adaylarının Mizah Tarzları Ile Kaygı Ve Öz-Duyarlık Düzeyleri Arasındaki Ilişinin Belirlenmesi
899 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.1
Oku
İndirin
Esma ÇOLAK
The Effect of Cooperative Learning on the Learning Approaches of Students with Different Learning Styles
880 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.2
Oku
İndirin
Göksu GÖZEN
Çocuklar için Mimari Tasarım Öğretim Programı: Türk Kültürüne Uyarlanması ve Etkililiğinin Analiz Edilmesi
822 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.3
Oku
İndirin
Halil YURDUGÜL -Nihal MENZİ ÇETİN
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Süreçleri ve Öğrenme Çıktıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
854 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.4
Oku
İndirin
Kürşad YILMAZ-Yahya ALTINKURT-Mustafa GÜNER-Bilal ŞEN
Öğretmenlerin Duygusal Emekleri ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
851 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.5
Oku
İndirin
Nihat Gürel KAHVECİ - Özlem ATALAY
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Entegre Müfredat Modelinin (EMM) Kullanımı: Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Düşünceleri
962 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.6
Oku
İndirin
Özlem TAGAY
Üniversite Öğrencilerinin Temas Engelleri, Benlik Saygısı ve Yaşam Doyumu Düzeyleri: Bir Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
454 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.7
Oku
İndirin
Sezen CAMCI ERDOGAN
Üstün Zekalılar Öğretmenliği Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının ve Bilimsel Tutumlarının İncelenmesi
872 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.8
Oku
İndirin
Sezgin KIZILÇELİK
Türk Eğitim Sistemine Eski-Yeni Çekişmesinin Dışında Bakmak
1111 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.9
Oku
İndirin
Tufan AYTAÇ
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimi Liderliği Algısı ile Örgütsel Bağlılık Düzeyi Arasındaki İlişki
856 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.10
Oku
İndirin
Gökhan Aksu, Nermin Koruklu
Matematik Başarısı ile Tutum, Mantıksal Düşünme Yetenekleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki Doğrudan ve Dolaylı İlişkiler
923 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.11
Oku
İndirin
Hayal YAVUZ MUMCU, Meral CANSIZ AKTAŞ
Çok Programlı Lise Öğrencilerinin Matematiğe Karşı Tutum ve Öz-Yeterlik Algıları
862 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.12
Oku
İndirin
Ayşegül KARABAY, Bilge KUŞDEMİR KAYIRAN, Dilek IŞIK
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
927 Görüldü
10.14689/ejer.2015.59.13
Oku
İndirin
Makale Gönder
Online First
Arşiv
NVIVO BAŞLANGIÇ DÜZEYİ ONLİNE EĞİTİM KAYITLARI BAŞLADI!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
ENAD I Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi'nin 8. cilt 4. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
JOMES ( Journal of Mixed Methods Studies)'in 2020 2. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER ( Eurasian Journal of Educational Research)'in 89. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER | ERIC İstatistik Raporu Yayınlandı
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
Indexed By
Yayınlarımız
Örneklerle R Uygulamaları
Araştırma Nasıl Tasarlanır Ve Raporlaştırılır
Nitel Araştırmalar İçin Temellendirilmiş Kuram Uygulama Rehberi
Nvivo İle Nitel Veri Analizi
Ölçeklerin Ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması
Meta - Tematik Analiz Örnek Uygulamalar
Eğitim Ve Psikolojide Araştırma Ve Değerlendirme
Spss Kullanma Kılavuzu/spss İle Adım Adım Veri Analizi
#
Tamam
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim