EJER |Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Print ISSN: 1302-597X & e-ISSN: 2528-8911
TR
ENG
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim
Başlık
Yazar
Ara
Arşiv
2020 Sayı 89
2020 Sayı 89
2020 Sayı 89
PDF İndirmek için tıklayınız
Zahra GHALAVI, Naser NASTIEZAIE
Relationship of Servant Leadership and Organizational Citizenship Behavior with Mediation of Psychological Empowerment
202 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.11
Oku
İndirin
Tamer YILDIRIM
Türkiye Kimya Eğitimi Doktora Tezlerinde Eğilimler
253 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.10
Oku
İndirin
Tufan AYTAC
Türkiye’de Resmi ve Özel Okullarda Çalışmanın Öğretmenlerin İş Doyumu Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
229 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.9
Oku
İndirin
Sinem Evin AKBAY, Ayca DELIBALTA
Üniversite Öğrencilerinde Akademik Risk Alma Davranışı: Akademik Erteleme, Akademik Kontrol Odağı ve Akademik Mükemmeliyetçilik
223 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.8
Oku
İndirin
Mehmet CANBULAT, Bekir DIREKCI, Emine Ela SIMSEK, Bilal SIMSEK
Okul 2023 Projesinin Öğretmenlerin Gözünden İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
232 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.7
Oku
İndirin
Güliz KARAARSLAN SEMIZ, Isil ISLER BAYKAL
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik için Matematik Eğitimi Üzerine Görüşleri
280 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.6
Oku
İndirin
Ceyhun KAVRAYICI
Öğretmen Kimliğinin Gelişimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Karma Desenli Bir Çalışma
277 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.5
Oku
İndirin
Betul Yılmaz ABALI, Hulya YAZICI
Dinleme ve Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme
305 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.4
Oku
İndirin
Betul BALDAN BABAYIGIT, Meral GUVEN
Lisans Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerileri ve Öz Düzenlemeyi Desteklemede Yükseköğretimin Rolü
320 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.3
Oku
İndirin
Aslihan ERMAN ASLANOGLU, Ismail KARAKAYA, Mehmet SATA
Üniversite Öğrencilerinin Öz ve Akran Puanlama Sürecinde Puanlama Davranışlarının Many Facet Rasch Modeli ile İncelenmesi
215 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.2
Oku
İndirin
Ali Osman ENGIN, Murat KORUCUK
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
305 Görüldü
10.14689/ejer.2020.89.1
Oku
İndirin
Makale Gönder
Online First
Arşiv
NVIVO BAŞLANGIÇ DÜZEYİ ONLİNE EĞİTİM KAYITLARI BAŞLADI!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
ENAD I Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi'nin 8. cilt 4. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
JOMES ( Journal of Mixed Methods Studies)'in 2020 2. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER ( Eurasian Journal of Educational Research)'in 89. sayısı yayınlandı!
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
EJER | ERIC İstatistik Raporu Yayınlandı
Web sitesini ziyaret etmek için tıklayın
Indexed By
Yayınlarımız
Örneklerle R Uygulamaları
Araştırma Nasıl Tasarlanır Ve Raporlaştırılır
Nitel Araştırmalar İçin Temellendirilmiş Kuram Uygulama Rehberi
Nvivo İle Nitel Veri Analizi
Ölçeklerin Ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması
Meta - Tematik Analiz Örnek Uygulamalar
Eğitim Ve Psikolojide Araştırma Ve Değerlendirme
Spss Kullanma Kılavuzu/spss İle Adım Adım Veri Analizi
#
Tamam
Anasayfa
Dergi Özellikleri
Amaç Kapsam
Değerlendirme Süreci
Dizinlenme Durumu
Editör Kurulu
Yazara Yönerge
İletişim